Kompletní vyčištění celého auta
Detailní popis produktu
RUČNÍ ČIŠTĚNÍ CELÉHO AUTA DO POSLEDNÍHO DETAILU
Prémiová péče zahrnuje kompletní hloubkové čištění a vyživení interiéru, poté dekontaminaci a voskování laku, čištění motoru a kol. Včetně zdánlivě nepřístupných míst.
Tato služba zahrnuje služby Ruční čištění interiéru, Ruční čištění exteriéru a navíc vyčištění motorového prostoru.
Detailingové čištění se věnuje i místům, kam se (běžně) nedíváte. Kromě toho nám jde o obnovení a ochranu vnitřních i vnějších částí auta.
Kvalitní autodetailing nejen zvyšuje estetiku interiéru, přispívá také k dlouhodobé ochraně materiálů a komfortu při jízdě. Navíc eliminuje pachy, alergeny a plísně v interiéru. Vyčištění exteriéru (pravidelná dekontaminace laku) prodlužuje životnost vozu. Navoskované auto se méně špiní a snáze umývá.
Při práci používáme nejšetrnější přípravky top kvality – například produkty americké značky Masterson´s, pro kterou jsme výhradním distributorem pro Českou republiku.
Výhody v kostce
- Naše služba radikálně šetří váš čas. Vy se věnujete koníčkům, čištění je na nás.
- Co s úporným flekem na sedačce nebo kapotě? Nemusíte nic řešit, know-how je naše starost!
- Interiér opět (téměř) jako nový. V čistém interiéru se cítíte komfortně.
Profesionální vyčištění celého auta zahrnuje
- vysátí
- vyčištění stropnice
- vyčištění mezidveřních prostor
- hloubkové vyčištění plastů
- vyčištění úložných a odkládacích prostor, volantu, řadičky, páček a ovladačů
- vyčištění kožených sedadel a čalounění
- nebo hloubkové vyčištění látkových sedadel
- hloubkové vyčištění koberečků a podlahy zavazadlového prostoru
- vyčištění gumových rohoží
- vyčištění pojezdů sedadel a pedálů
- vyživení plastů
- vyživení kůže
- doleštění displejů, budíků, chromových a leštěných lišt
- vyčištění skel z vnitřní strany
- provonění interiéru
- vyčištění motorového prostoru
- mytí kol, pneumatik a podběhů
- vyčištění mezidveřních prostor
- pečlivé ruční mytí
- vysušení
- dekontaminace laku – chemické odstranění odolných nečistot jako polétavé rzi, asfaltu, zaschlých zbytků hmyzu, pryskyřice ze stromů atd.
- znovu ruční mytí
- vysušení
- navoskování
- vyživení boků pneumatik a nelakovaných plastů
- doleštění oken
Odstranění pevně usazených nečistot z povrchu laku automobilu, které nelze odstranit pouhým mytím vozu, ať už sebedůkladnějším.
Typicky polétavá rez, tj. drobné částečky kovu z ovzduší. Okem je spatříte až ve chvíli, kdy na povrchu laku začnou oxidovat a vytvoří kolem sebe rezavý flíček. Nejvíc je to vidět na bílé barvě, ale mají ho na sobě všechna auta. Zanesení laku polétavou rzí poznáte tak, že i po umytí auta není lak při opatrném přejetí rukou nebo ručníkem hladký, ale jakoby drhne. Největší koncentrace polétavé rzi v ovzduší je v centrech měst s hustou dopravou, v blízkosti železnice a průmyslových zón.
Asfalt – drobné tečky asfaltu (téru) se vyskytují v dolní a zadní části vozidel. Na lak se dostávají od kol jedoucích po sluncem rozpálených asfaltových silnicích.
Zaschlé zbytky hmyzu v přední části vozu, zaschlý ptačí trus a další houževnaté nečistoty.
Pryskyřice ze stromů (smůla) – není tak častá, zato ji hned vidíte. Špatně se odstraňuje čerstvá a po zaschnutí ještě hůř. Na laku dokáže napáchat nevratné fleky, občas i za velmi krátkou dobu (pár dnů). Pryskyřice odkapává většinou z jehličnatých stromů v horkých letních dnech. Plus z některých listnatých stromů v určitém ročním období padají drobné kapky mízy, které mohou na lak auta působit stejně negativně.
Lak představuje na autě drahou položku a hlavně je to ochrana karoserie před korozí. V jakém stavu lak je, dlouhodobě ovlivňuje budoucí stav karoserie vozidla. Rozhodně tedy nejde jen o vzhled. Částice polétavé rzi jsou v horizontu let schopné se „prožrat“ lakem až ke karoserii a odstartovat korozi celého auta.
Dekontaminaci vždy předchází i následuje pečlivé ruční mytí. Jsou 2 typy dekontaminace:
Chemická dekontaminace – na každou z nečistot existují speciální chemické čističe, kterými se kontaminace postupně odstraní během procesu celkového detailního mytí vozidla. Jestliže se chemická dekontaminace provede správně, je šetrná k laku a bez žádných negativních vlivů.
Mechanická dekontaminace – takzvaný clay nebo claybar je hmota podobná plastelíně, kterou se pomocí clay luberu jemně klouže po povrchu laku a hmota zachycuje nečistoty do sebe.
V Degaso děláme chemickou dekontaminaci automaticky před každým voskováním a chemickou i mechanickou dekontaminaci před strojním leštěním laku, případně aplikací keramického povlaku.
Všechna auta, co jezdí v provozu, mají na sobě v různé koncentraci polétavou rez. Dokonce i ta úplně nová, co sotva opustila bránu autosalonu. Zákazníkům doporučujeme dekontaminaci aspoň jednou ročně. To je interval, během kterého jsme vysledovali, že se lak znovu zanese do té míry, že má smysl to udělat. I celkově, co se týče péče o čistotu vozu – zákazníci, kteří k nám jezdí minimálně jednou ročně na profesionální vyčištění vozu, jsou schopni auto dlouhodobě udržet v pěkném stavu.
Po důkladném vyčištění laku dává velký smysl jej „zakonzervovat“, tj. něčím ho účinně chránit a usnadnit si následné umývání. Přesně z toho důvodu v Degaso po dekontaminaci laku navazujeme voskováním. Nanesením tenké vrstvy vosku vytvoříme ochranný film odolný vůči vodě, UV záření, zimní posypové soli i dalším vlivům. Voskování dodává laku lesk, navoskovaný lak se lépe udržuje čistý, snáz se umývá a déle udrží v pěkném stavu, chrání před drobným poškrábáním laku během mytí.
Průměrné vosky vydrží na autě kolem 3, některé až 6 měsíců. Pokud chcete mít auto ošetřené konstantně, je třeba voskovat minimálně 2x ročně. Můžete navoskování auta vnímat jen jako okamžitě viditelné momentální zlepšení jeho vzhledu. Nebo jako 2 v 1 také jako ochranu laku a prevenci jeho postupné degradace – v tomto případě jako u všech prevencí to bude fungovat jen při důsledné pravidelné péči.
Na trhu existuje nepřeberné množství. Základní dělení je podle složení na přírodní a syntetické a podle konzistence na tuhé a krémové. Dále se mezi vosky řadí i moderní sealanty v tekuté formě. My v Degaso máme všechny druhy a chcete-li, můžete si vybrat (proč vybrat jaký poradíme taky!).
Aplikátorem, většinou pěnovou houbičkou, se tenká vrstva vosku nanese rovnoměrně na povrch laku, nechá se přiměřenou dobu zavadnout a poté rozleští mikrovláknovými utěrkami. Voskujeme vždy jen perfektně umyté a dekontaminované auto.
Naši zákazníci nás osloví, když chtějí výrazné zlepšení momentálního vzhledu vozu – například budou hosté na svatbě nebo chystají auto na prodej. A pak naopak klienti, kteří si chtějí auto udržet dlouhodobě v pěkném stavu, mají k němu vztah a jsou zvyklí ho tu a tam hýčkat, dávají přednost prevenci před hašením problémů.
Dekontaminaci a voskování laku prezentujeme ruku v ruce, protože výsledky obou činností se skvěle doplňují a voskování laku bez předchozího kroku dekontaminace nedává úplně smysl. Proto i my v Degaso je nabízíme v rámci jedné služby.
Rozhodně ne, vůbec se tím nezatěžujte. Poté, co nám auto předáte, my nejdřív vyndáme vaše osobní věci z kapes, přihrádek a kufru a vše bezpečně uložíme do speciálního boxu. Poté vytáhneme koberce a důkladně je vyklepeme.
Začínáme důkladným vysátím CELÉHO interiéru, tj. prachu z palubní desky, výplní dveří, sedaček. Nikdy se nedotýkáme hubicí vysavače povrchů, které by se mohly poškrábat – místo toho si pomáháme detailingovým štětcem. Pokračujeme podlahou i pod sedačkami a v kufru. Pokračujeme stropnicí, kterou stíráme mikrovláknem navlhčeným čističem.
Tzv. tepováním – sedadlo se promokří čističem, vykartáčujeme ho, následně vysavačem dostáváme uvolněnou špínu pryč včetně čističe, aby v látce nezůstala žádná chemie. Postupujeme tak dlouho, dokud odtéká špinavá voda. Touto metodou odstraníme nečistoty i případný zápach. Dále tepujeme i podlahu a koberce.
V případě koženého čalounění naneseme rozprašovačem šetrný čistič na kůži, vyčistíme jemným kartáčem a setřeme mikrovláknem. Speciální prostředky pomůžou k obnově její pružnosti a luxusního vzhledu.
Opatrně je čistíme mikrovláknem s rozprašováním univerzálního čističe, v těžko dostupných místech u pantů dveří, zámků apod. si pomůžeme detailingovým štětcem – opět všude včetně víka kufru. Špínu uvolníme také pomocí páry a vše následně vysušíme.
Veškeré plastové díly v interiéru čistíme hloubkově, tj. poradíme si i se zašlou nečistotou. Rozprašovačem naneseme čistič, štětcem nebo kartáčkem zpěníme na povrchu a čistíme také párou – tím se vyčistí do hloubky i pórovitá struktura plastu – na závěr setřeme mikrovláknem.
Bez obav. Po tepování a vyleštění oken necháváme interiér dostatečně dlouho vyschnout. Mezitím dočistíme koberce a vrátíme je do auta. Na závěr provoníme interiér vůní do auta. V celém interiéru není jediný díl, který by ušel pozornosti, a domů odjíždíte jako v novém.
Ukázky prací
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.