Strojní leštění laku auta

14 520 Kč 16 940 Kč 19 360 Kč 18 150 Kč 20 570 Kč 22 990 Kč od 14 520 Kč
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Typ
Velikost auta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Odstranění drobných defektů na povrchu laku vyloupne váš vůz do krásy. 

Lak vašeho auta už není lesklý, jak býval? Je zašlý nebo lehce zmatnělý? „Zdobí“ ho pavučiny jemných škrábanců? Dopřejeme vašemu miláčkovi strojní leštění laku a bude zase lesklý a krásný.

Detailní informace

Know-how od A do Z
Know-how od A do Z
Léta zkušeností v čištění a leštění vozidel
Spokojení zákazníci
Spokojení zákazníci
Stovky profesionálně vyčištěných vozů od limuzíny po bagr (opravdu)
Komunita detailerů
Komunita detailerů
Individuální kurzy na míru a tematické workshopy detailingu zdarma
Kalifornská autokosmetika
Kalifornská autokosmetika
Výhradní distributor detailingového vybavení a kosmetiky Masterson’s

Detailní popis produktu

ZÁKLADNÍ LEŠTĚNÍ LAKU

Jednokrokové vyleštění laku je kompromis, ke kterému přistoupíme v případě, že mu chcete vrátit lesk – a lak není poškozen škrábanci a podobně – nebo pokud nevyžadujete 100% perfektní výsledek.

Odstranění 80–90 % drobných škrábanců
Znovunavrácení lesku
Hotovo za 2–3 dnů
Cena od 14520 Kč

To chci

TOP VYLEŠTĚNÍ LAKU (vícekrokové)

Jakmile chceme leštěním dosáhnout co nejlepšího výsledku nebo je třeba z laku odstranit jemné škrábance a další neduhy, je téměř vždy potřeba přistoupit k 2–3krokovému leštění. Výsledkem je maximální vyleštění laku do hi-end finiše.

Odstranění až 95 % drobného poškození laku
Maximální sytost barvy, lesk, hloubka lesku
Hotovo za 3 dny
Cena od 18150 Kč

To chci

Čeho lze dosáhnout strojním leštěním laku?

  1. Umíme odstranit drobné defekty na povrchu laku automobilu – jemné škrábance způsobené mytím, povrchové fleky způsobené agresivní nečistotou, povrchovou oxidaci, ztrátu lesku způsobenou stářím laku a povětrnostními vlivy.
  2. Výrazně zvýšíme sytost a hloubku barvy.
  3. Výrazně zvýšíme lesk až do zrcadlového efektu.

Jak to probíhá

Strojní leštění většinou probíhá ve více krocích, kdy v 1. kroku odstraňujeme škrábance a v dalších dosahujeme výsledného lesku. V některých případech stačí jednokrokové leštění a výjimkou není ani tříkrokové. Záleží na stavu vašeho auta. Slíbených výsledků dosahujeme vždy co nejšetrnější cestou.

Přijeďte k nám na nezávaznou konzultaci stavu laku a posouzení, co bychom pro vás mohli udělat.

Při práci používáme nejšetrnější přípravky top kvality – osvědčily se nám v praxi tak, že jsme se stali výhradním distributorem pro ČR a SR.

Výhody v kostce

  • Profesionálně vyleštěný lak zásadně ovlivňuje vzhled vozu.
  • Lak v hezkém stavu zvyšuje hodnotu vozu.
  • Zvýší lesk, sytost a hloubku barvy.
  • Odstraní povrchovou oxidaci a zmatnění laku.
  • Odstraní i jemné škrábance na laku! (Pokud by to nebylo možné, upozorníme vás na to už při vstupní konzultaci při posouzení stavu laku – jsme féroví a nikdy neslibujeme vzdušné zámky.)

Profesionální leštění laku vozu zahrnuje

  • důkladné vyčištění vnějšku vozu
  • dekontaminace laku
  • strojní leštění laku
  • aplikace vosku
FAQ aneb Co vás zajímá o leštění autolaku
Co je to strojní leštění laku?

Principem strojního leštění je, že se z povrchu laku odstraní mikroskopická vrstva poškozeného laku s výše popsanými defekty a výsledkem je dokonale hladký a lesklý povrch.

Jak se leštění autolaku dělá?

Používá se k tomu celá řada leštiček s různou velikostí a pohybem unašeče. Na unašeči leštičky je přilepen většinou pěnový kotouč (někdy vlněný nebo mikrovláknový) a na něj je nanesena lešticí pasta. Past i kotoučů je opět kopa druhů lišících se řezivostí nebo schopností finálního leštění. Jejich kombinaci volíme dle leštěné plochy, tvrdosti laku, míry poškození a cíle v aktuální fázi leštění. Strojní leštění většinou probíhá ve více krocích. V 1. kroku odstraňujeme škrábance a v dalších dosahujeme výsledného lesku. V některých případech stačí jednokrokové leštění a výjimkou není ani tříkrokové.

Kdy zvolit jednokrokové leštění?

Je kompromisem mezi maximalizací odstranění škrábanců a maximalizací konečného lesku, aby se dosáhlo něco z obojího. Je vhodné pro zašlé laky s drobným povrchovým zmatněním nebo oxidací, případně vlásečnicovými škrábanečky, nebo udržování laku v dokonalém stavu. Pro silněji poškozené laky se volí dvou a vícekrokové leštění.

Kdy zvolit vícekrokové leštění?

Vícekrokově se leští proto, že v 1. kroku odstraníme škrábance a další poškození na povrchu laku, a ve 2. až 3. kroku se lak ladí do maximálního lesku. Obojí dohromady nejde. Vícekrokové leštění je vhodné pro silněji poškozené laky, např. pravidelnými návštěvami automatických myček, nešetrným čištěním nebo prostě nastřádanými roky a kilometry provozu auta. A samozřejmě pro majitele aut, kteří se s tímto stavem nehodlají smířit a chtějí auto znovu jako nové.

Čeho strojním leštěním dosáhnout nelze?

Na dílu karoserie je několik vrstev – typicky plnič, základní barva, barva a čirý lak. Jakékoli škrábance nebo jiné defekty, které jsou hlubší než vrchní vrstva čirého laku, již nelze opravit leštěním laku. V některých těchto případech může pomoci ještě retuš v kombinaci s leštěním. (A když ani ta ne, tak už jedině lakovna!) Strojní leštění samo o sobě neodstraní ani takzvaný efekt pomerančové kůry (orange peel paint, pomerančový lak), ten se musí vybrousit a poté vyleštit.

Proč oslovit výhradně odborníky kované v leštění?

Strojní leštění laku je odborná práce, kterou nesvěřujte komukoli, kdo má v dílně leštičku. Vyhledejte odborníka na leštění laku nebo detailera, který se tím živí a má několikaleté zkušenosti. Navštivte ho osobně s daným autem, aby posoudil stav laku a pobavte se, co a jak by udělal. Sami mějte jasno, co očekáváte – detailer by vám měl říct, jaký výsledek je reálný a očekávatelný. Nikdy nevěřte „odborníkům“, kteří vám udělají odhad podle toho, jak jim stav laku popíšete po telefonu.

Ukázky prací

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: